Do czego służą pudełka archiwizacyjne?

Archiwizacja dokumentów to działanie polegające na magazynowaniu dokumentów i ich odpowiednim zabezpieczeniu, by nie tylko nie uległy zniszczeniu, ale i nie dostały się w niepowołane ręce. Każde przedsiębiorstwo, niezależnie od wielkości, musi taką archiwizację prowadzić, ponieważ instytucje państwowe, w tym Urząd Skarbowy, mogą w dowolnym momencie wystąpić z prośbą o ich udostępnienie. Z tego powodu niezbędne jest zaopatrzenie się w pudełka kartonowe archiwizacyjne, które umożliwią segregację dokumentów.

Oznaczenie dokumentów w procesie archiwizacji

W procesie archiwizacji bardzo istotne jest odpowiednie sklasyfikowanie dokumentów, ponieważ na tej podstawie są one później przechowywane. W tym celu nadaje się im odpowiednie symbole wskazujące na sposób przechowywania i okres, w jakim muszą być składowane.

  • Symbol A – to dokumenty historyczne, które nie podlegają zniszczeniu i muszą być przechowywane wieczyście. W gruncie rzeczy są to dobra, które trafiają do muzeów czy ważne dokumenty państwowe.
  • Symbol B – to dokumentacja niearchiwizowana.
  • Symbol Bc- to dokumentacja, która może zostać zniszczona po użyciu.
  • Symbol B + cyfra – to oznaczenie dokumentacji, która musi być przechowywana przez pewien czas.
  • Symbol BE + cyfra – to oznaczenie dokumentacji, która powinna zostać zniszczona po określonej liczbie użyć.

Pudełka archiwizacyjne – praktyczne rozwiązanie ułatwiające organizację  

Gdy już wiesz, jakie dokumenty należy przechowywać i zabezpieczać, pora zastanowić się nad miejscem ich składowania. Nie jest tajemnicą, że w przypadku mniejszej działalności, dokumentów do przechowywania jest mniej. Wtedy wystarczy kilka segregatorów i półek w biurze, by dokumenty były bezpieczne. Jeśli natomiast pracujesz w dużej firmie, warto zaopatrzyć się w pudełka archiwizacyjne na segregatory, które umożliwią przechowywanie większej liczby segregatorów i teczek w jednym miejscu, jest to więc bardzo praktyczne rozwiązanie.

Nie można również zapominać o innych praktycznych właściwościach takich pudełek. Potrafią być one szczególnie przydatne przy transporcie dokumentów do nowej siedziby firmy czy archiwum. Z racji tego, że pudełka kartonowe archiwizacyjne są bardzo wytrzymałe, obciążenie nie sprawi, że się zepsują. Dlatego możesz bez obaw układać dokumenty jeden na drugim. Jeżeli zależy Ci na zdobyciu praktycznych i trwałych kartonów, zapoznaj się z ofertą naszego sklepu.

Pudełka kartonowe archiwizacyjne można później wykorzystać podczas przeprowadzki. Dzięki temu odpowiednio zabezpieczysz poszczególne przedmioty i bez problemu przetransportujesz je w dowolne miejsce.

Na co zwrócić uwagę przy zakupie pudełek archiwizacyjnych? 

Jak wybrać odpowiednie pudełkach do archiwizacji? Najważniejsza jest trwałość, ponieważ będą w nich przechowywane dokumenty – im więcej akt, tym większy ciężar. Gwarantujemy sprawdzone produkty wysokiej jakości o różnych gabarytach. Kluczową rolę gra tutaj również połączenie elementów i grubość użytego materiału.  Wybierz karton o takich rozmiarach, jakich potrzebujesz i przetestuj trwałość naszych produktów.  Wszystkie opakowania, które znajdziesz w naszym sklepie, możesz nabyć w bardzo atrakcyjnej cenie. Gwarantujemy, że zakupione pudełko spełni Twoje wymagania.

Co więcej, jeżeli nie znajdziesz w ofercie produktu, który Cię interesuje, skontaktuj się z nami. Dajemy możliwość tworzenia własnych pudełek. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie, dzięki któremu w pełni dopasujesz dany produkt do swoich potrzeb. Jesteśmy doświadczoną firmą, podchodzimy indywidualnie do każdego zlecenia, dlatego bez obaw możesz się z nami skontaktować. Dokładamy wszelkich starań, by współpraca była udana, a dodatkowo, staramy się stale poszerzać swój asortyment, byś mógł znaleźć dokładnie to, czego szukasz. Cieszymy się, że opinie klientów na temat naszej działalności, są pozytywne.

Jeżeli potrzebujesz kartonowych pudełek archiwizacyjnych, zapoznaj się z naszą ofertą. Zachęcamy do wypróbowania naszych praktycznych i wytrzymałych produktów.