1. Zwroty i wymiany
Dokonując zakupów w naszym sklepie masz pewność, iż otrzymasz towar najwyższej jakości. Korzystamy z usług tylko najlepszych i sprawdzonych dostawców.
Informujemy, iż zgodnie z ustawą z dnia 02 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, kupującemu, który jest konsumentem, przysługuje prawo odstąpienia od zawartej umowy, bez podania powodu, w terminie 14 dni od dnia doręczenia zamówionego towaru. Na podstawie art. 10 ust. 3 tejże ustawy, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje odnośnie towaru o właściwościach indywidualnie określonych przez konsumenta w złożonym zamówieniu (dot. wytworzenia towaru „na zamówienie” – usługa „zdefiniuj rozmiar”). Wskutek złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, umowa uważana jest za niezawartą. Obie strony muszą zwrócić to, co sobie świadczyły. Uprawnienie, o którym mowa wyżej nie obejmuje żądania wymiany towaru na inny.
Każdy klient może również, w tym samym czasie, zwrócić się do obsługi sklepu o wymianę towaru na inny, za wyjątkiem towaru wytworzonego na zamówienie. Wymiana następuje za porozumieniem obu stron. W takiej sytuacji koszt odesłania towaru oraz przesłania towaru wymienionego pokrywa klient. W celu skorzystania z przywołanych uprawnień skontaktuj się ze obsługą sklepu extraKARTONY.pl.
Krok po kroku:
1. Kontakt ze sklepem extraKARTONY.pl: sklep@extrakartony.pl
2. Ustalenie warunków wymiany, zwrotu.
3. Odesłanie zakupionego towaru, wraz z kserokopią dowodu zakupu na adres extraKARTONY.pl.
4. Przygotowanie zwrotu, wymiany przez sklep extraKARTONY.pl.
5. Zwrot pieniędzy na podane przez klienta konto bankowe. W przypadku wymiany- wysyłka wybranego przez klienta towaru.
Podstawowym warunkiem wymiany, przy zgodności towaru z umową, jest, aby jego stan odpowiadał temu w chwili wydania. Jakiekolwiek ślady użytkowania uniemożliwiają wymianę bądź zwrot (należy przy tym pamiętać, że opakowanie jest także częścią produktu).
Wymianie lub zwrotowi nie podlega towar wykonany na zamówienie – o rozmiarach lub cechach niestandardowych.
2. Reklamacje
Jeżeli towar zakupiony w naszym sklepie posiada wady, klient ma pełne uprawnienie do złożenia reklamacji.
Dokonać tego można poprzez moduł reklamacji, który znajduje się w panelu klienta w zakładce Dział Reklamacji. Umożliwia on dodawanie wniosków i późniejsze ich monitorowanie.
Składane tam wnioski, zostaną rozpatrzone w ciągu 10 dni roboczych. W tym czasie obsługa sklepu skontaktuje się w celu ustalenia warunków reklamacji.
Producent nie odpowiada za odpowiedni dobór opakowania przez zamawiającego (czyli za rodzaj konstrukcji opakowania i typu tektury) do celu jakiemu ma ono służyć czyli:
-do tego jaki towar ma być w nim zapakowany,
– jaka jest waga towaru,
-do ilu warstw będzie składowany,
-jak będzie transportowany.
W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt sklep@extrakartony.pl